TEKNİK SERVİS HİZMET ALIM ŞARTLARI
- Garanti dışı arızalı ürünlerin değişimi veya arıza giderilmesi,müşteri onayından sonra ödeme makbuzunun tarafımıza iletilmesi ile yapılır.
- Arızalı cihaz tamir süreci, tamir öncesi fiyat teklifimizi onaylayarak, tarafımıza fakslamanızdan sonra gerçekleşecektir.
- Gönderilen Arızalı cihazın kargo ve paketleme işlemlerinden tamamen müşterilerimiz sorumludur.
- Teknik servisimize bırakılan ürünlerin 90 Gün içerisinde teslim alınması gerekmektedir. Zamanında teslim alınmayan ürünler için hiçbir hak talep edilemez.
- Ürün teslimi “Teknik Servis Formu” ile yapılır. Değiştirilerek yenisi takılan ürünler üreticisinin garantisindedir.
- Fiyatlarımıza K.D.V. dahil değildir.